Dialogue Analysis and the Mass Media von Naumann,  Bernd

Dialogue Analysis and the Mass Media

Proceedings of the International Conference, Erlangen, April 2-3, 1998

CMC – Computer Mediated Communication is one of the catchwords of modern society. The importance of the Internet grows dramatically from year to year in more or less all disciplines. This volume contains the papers (12 contributions in English and 6 in German) read at an international meeting of the IADA (International Association for Dialogue Analysis, Bologna) in Erlangen, April 2–3, 1998. There were two sections at the conference, one dealt with the new means of electronic communication, mainly with E-Mail communication and with Internet Relay Chat (IRC), the other, more traditional, dealt with dialogues on television and the radio, or with specific aspects of Mass Media communication.

> findR *
Produktinformationen

Dialogue Analysis and the Mass Media online kaufen

Die Publikation Dialogue Analysis and the Mass Media - Proceedings of the International Conference, Erlangen, April 2-3, 1998 von ist bei De Gruyter erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: communication studies, journalism, Kommunikationswissenschaft, Konversationsanalyse, LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES, Media and Press. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 159 EUR und in Österreich 109.95 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!