Consumer Neuroscience von Kenning,  Peter

Consumer Neuroscience

Ein transdisziplinäres Lehrbuch

The new discipline of consumer neuroscience is pursuing the idea of incorporating neuroscientific methods, theories and insights into research on consumers and purchasing behaviour. The aim is to supplement traditional behavioural-science approaches and obtain new findings. Against this background, this textbook presents the current state of consumer neuroscience in an easy-to-understand form. This new edition will be supplemented with recent findings from international marketing research, such as the concept of the ?marketing placebo effect=. With regard to methodologies, mobile functional near-infrared spectrography (fNIRS) is presented & a technique that can now be used to investigate price perception, advertising effectiveness, branding and consumer behaviour.

> findR *
Produktinformationen

Consumer Neuroscience online kaufen

Die Publikation Consumer Neuroscience - Ein transdisziplinäres Lehrbuch von ist bei Kohlhammer erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Behavioral Pricing, Hirnforschung, Konsumentenverhalten, Marketing-Mix, Neuro-Marketing, Neurobiologie, Psychologie. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 43.99 EUR und in Österreich 43.99 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!