Digital Marketing von Diller,  Hermann, Köhler,  Richard, Kollmann,  Tobias

Digital Marketing

Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

Competition on digital networks and the increasing consumer use of online media have long since been forcing companies to consider strategic and operational measures involving online marketing. This textbook (entitled Online Marketing prior to this new edition) deals with the foundations, functions and mechanisms of sales policy tools that use electronic information technologies. This third edition will deal with new forms of social media marketing (e.g. influencer marketing, live stories, messenger marketing) that are emerging from the comprehensive digitization of the economy. However, other developments such as the General Data Protection Regulation (GDPR), user experience, dynamic pricing, predictive analytics and many other topics as well are also considered.

> findR *
Produktinformationen

Digital Marketing online kaufen

Die Publikation Digital Marketing - Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft von , , ist bei Kohlhammer erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Mobile Marketing, Net-Economy, Online-Kommunikation, Online-Medien, Social-Media-Marketing. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 44 EUR und in Österreich 45.2 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!