Internationales Management von Bleuel,  Hans-H., Peters,  Horst

Internationales Management

Grundlagen, Umfeld und Entscheidungen

This new textbook for B.A. courses provides a rapid overview of decision-making conditions in international management – in a deliberately concise form and fully focused on explaining both study-relevant and practical economic matters for the reader. The first part initially presents the theoretical foundations of international business activity. The second section analyses the economic, political and cultural frameworks for international business, and in the third part decision-making options for international companies are presented in a function-related way. The book’s special approach lies in the way it integrates business and economic content into economic arguments in the spirit of ‚business economics‘ and an ‚economics of strategy‘. Tips for solving the exercises are included under ‚additional material‘. Lecturers are able to download additional materials from a password-protected web site.

> findR *
Produktinformationen

Internationales Management online kaufen

Die Publikation Internationales Management - Grundlagen, Umfeld und Entscheidungen von , ist bei Kohlhammer erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Globalisierung, Internationales Marketing, Internationales Personalmanagement. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 35 EUR und in Österreich 36 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!