Internationales Marketing-Management von Becker,  Christian, Burmann,  Christoph, Diller,  Hermann, Köhler,  Richard, Meffert,  Heribert

Internationales Marketing-Management

Ein markenorientierter Ansatz

In a globalised economy international marketing is of growing importance. Strong developing and evolving countries and their markets lie at the centre of this approach. They give chances of new growth to enterprises, but at the same time prove to be highly complex, as they strongly differ from classical markets. The question of standard and varying treatment of the international markets becomes more and more important.
This work analyses this, from the perspective of brands. The concept of identity based brand steering was chosen, as it allows for an inside-out as well as an outside-in analyses, which looks at brands as link between the markets of different countries.

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Die Publikation Internationales Marketing-Management - Ein markenorientierter Ansatz von , , , , ist bei Kohlhammer erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Globalisierung, Management, Strategie, Weltwirtschaft. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 29.9 EUR und in Österreich 30.8 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!