Convincing online consumers to purchase von Leweling,  Sascha

Convincing online consumers to purchase

Empirical studies on online advertising, mobile advertising, user generated content and social shopping tools

This dissertation deals with three different research questions: (1) „Can marketers improve the effectiveness of online display advertising by serving ads that match a consumer’s latent interest in the firm’s offering?”, (2) „Can marketers improve the effectiveness of online display ads by serving ads that match the device a consumer is using?” and (3) „Do user generated content and social shopping tools facilitate purchase decisions and affect customer revenue positively?” Each research question is examined empirically in its own chapter. This thesis provides new insights for online display advertising and how it influences the consumer.

> findR *
Produktinformationen

Convincing online consumers to purchase online kaufen

Die Publikation Convincing online consumers to purchase - Empirical studies on online advertising, mobile advertising, user generated content and social shopping tools von ist bei Westfälische Wilhelms-Universität erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Display Advertising, Display Werbung, Hidden Markov Model, Hidden-Markov-Modell, Mobile Advertising, Mobile Werbung, Online advertising, Online-Werbung, Social Shopping, User-Generated Content. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 18.2 EUR und in Österreich 18.8 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!