Basics of Accounting von Berkau,  Carsten, Berkau,  Keabetswe Sylvia

Basics of Accounting

Part 2: Managerial Accounting

Basics of Accounting targets students in international business study programs. It covers the widely applied syllabus of Accounting at universities on bachelor’s and master’s level. In this book, the application of the methods comes first. The Basics teach how to do Accounting by a case study based approach. All cases were taken from former exam papers at international universities and calculated completely and illustrated understandably.

Managerial Accounting is about Accounting for managers. It is linked to General Management where companies are seen as a whole as well as to Cost Accounting which comprises all methods/instruments applicable for calculations, budgeting and cost monitoring in business.

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Die Publikation Basics of Accounting - Part 2: Managerial Accounting von , ist bei UVK erschienen. Die Publikation ist mit folgenden Schlagwörtern verschlagwortet: Abbreviations, Accounting, activity based costing, Business plan, Cost Allocations, Cost Monitoring, Cost Planning, Equity Accounts, Liquidations, Multi-Period Bookkeeping, Performance Measurement, Risk Valuation, Tax Calculation. Weitere Bücher, Themenseiten, Autoren und Verlage finden Sie hier: https://buch-findr.de/sitemap_index.xml . Auf Buch FindR finden Sie eine umfassendsten Bücher und Publikationlisten im Internet. Sie können die Bücher und Publikationen direkt bestellen. Ferner bieten wir ein umfassendes Verzeichnis aller Verlagsanschriften inkl. Email und Telefonnummer und Adressen. Die Publikation kostet in Deutschland 34.99 EUR und in Österreich 36 EUR Für Informationen zum Angebot von Buch FindR nehmen Sie gerne mit uns Kontakt auf!